Telefonas: +370 37 312 335
El. paštas: darzelis_linelis@inbox.lt Adresas: Savanorių pr. 236A, Kaunas
Meninis ugdymas



Kristina Ramansevičienė – meninio ugdymo mokytoja  (muzika), tel: +370 37-312125, el. paštas: muzika@kaunolinelis.lt. 

Darbo laikas:
I – V 8.00 – 12.48 val. (pietų pertrauka 11.30-12.00).

I -III 14.30-17.30 val.

Rita Urbonaitė – meninio ugdymo mokytoja  (muzika), tel: +370 37-312125, r.urbonaite@kaunolinelis.lt

II. 8.00 – 12.48 val

IV. 8.00 – 12.48 val

V. 8.00 – 12.48 val

Tikslas  – ugdyti vaikų meninės bei muzikinės  raiškos gebėjimus per projektines veiklas.

Uždaviniai:

  1. Lavinti vaikų muzikinę klausą , kūrybinę vaizduotę, improvizuojant, komponuojant, kuriant.
  2. Ugdyti individualius vaiko meninius muzikinius gebėjimus.
  3. Formuoti poreikį muzikinei ir emocinei raiškai.

Muzikinės veiklos formos: tarptautinė projektinė veikla, dainavimas, muzikos klausymasis; grojimas muzikos instrumentais; ritmika-šokiai rateliai; kūrybinės užduotys/improvizavimas; didaktiniai muzikiniai žaidimai.

Meninio ugdymo mokytoja  (šokis), tel: +370 37-312125, el. paštas: sokis@kaunolinelis.lt. 

Darbo laikas:
I – V 8.00 – 12.48 val. (pietų pertrauka 11.30-12.00).

Tikslas  – ugdyti vaikų šokio raiškos gebėjimus per įtraukųjį ugdymą ir projektines veiklas.

Uždaviniai:

  1. Ugdyti individualius vaiko meninius šokio ir judesio raiškos gebėjimus.
  2. Formuoti poreikį šokio ir emocinei raiškai.

DSC02320

Monika Adomavičiūtė – meninio ugdymo mokytoja (dailė). tel: +370 37-312125, el. paštas ; m.adomaviciute@kaunolinelis.lt

Darbo laikas:
I – V 8.00 – 12.48 val. (pietų pertrauka 11.30-12.00).

Tikslas  – ugdyti vaikų dailės raiškos gebėjimus per įtraukųjį ugdymą ir projektines veiklas.

Uždaviniai:

  1. Ugdyti individualius vaiko meninius dailės raiškos gebėjimus.
  2. Formuoti poreikį dailei ir emocinei raiškai.

Milda Šervenina – meninio ugdymo mokytoja (šokis). tel: +370 37-312125, el. paštas : m.servenina@kaunolinelis.lt

Darbo laikas:
I – V 8.00 – 12.48 val. (pietų pertrauka 11.30-12.00).

Tikslas  – ugdyti vaikų šokio raiškos gebėjimus per įtraukųjį ugdymą ir projektines veiklas.

Uždaviniai:

  1. Ugdyti individualius vaiko meninius šokio raiškos gebėjimus.
  2. Formuoti poreikį šokiui bei emocinei raiškai.